Всеукраїнський урок медіаграмотності

 7 листопада об 11:00 учні 8-А класу взяли участь у перегляді Всеукраїнського уроку медіаграмотності. Цей урок став важливою частиною навчального процесу, спрямованого на підвищення рівня критичного мислення та навичок аналізу інформації серед школярів.

Учні з цікавістю дивилися урок, який був насичений інтерактивними елементами, практичними порадами медійних осіб та реальними прикладами медіатекстів. Урок охоплював такі важливі теми, як розпізнавання фейкових новин, критичний аналіз джерел інформації, розуміння маніпуляцій у медіа та багато інших аспектів, що формують навички медіаграмотності.

Після перегляду уроку учні мали можливість спільно пройти тестування, яке допомогло закріпити отримані знання та перевірити рівень їх засвоєння. Тест складався з 4 блоків по 4 запитання кожен , що стосувалися різних аспектів медіаграмотності, і вимагав від учнів застосування критичного мислення та логіки.

Процес тестування відбувався у дружній атмосфері, де кожен учень мав змогу висловити свої думки та обговорити відповіді з однокласниками. Це сприяло не лише закріпленню знань, але й розвитку комунікативних навичок та вмінню працювати в команді.

Класний керівник Бутко Олена підсумувала захід, наголосивши на важливості медіаграмотності в сучасному світі. Вона зазначила, що вміння критично сприймати інформацію та розпізнавати маніпуляції є ключовими навичками для кожної людини в епоху інформаційного потоку.

Учні 8-А класу з ентузіазмом обговорювали свої враження від уроку та тестування, ділилися своїми думками та планами щодо подальшого вдосконалення навичок медіаграмотності. Всі вони дійшли висновку, що такі заняття є надзвичайно корисними та необхідними для їхнього всебічного розвитку та безпеки в інформаційному середовищі.

























Цей захід показав, що навіть складні та серйозні теми можна зробити цікавими та доступними для школярів, якщо підходити до них з творчістю та інтерактивністю. Всеукраїнський урок медіаграмотності та спільне тестування стали важливим кроком на шляху до формування інформаційно обізнаного та критично мислячого покоління.

Коментарі